Klacht Spotta: Al tijden geen folders ontvangen

Klachtnummer
# 198773
Gebruiker
Brambo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 4 tot 5 weken geen folders ontvangen. Iedere week doorgegeven aan Spotta.

Nog steeds geen folders ontvangen.

Kunnen ze zo met mensen omgaan.

Dit kan toch echt niet.

De oplossing

Folders weer gewoon wekelijks bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer /mevrouw ,
    Dank voor uw gegevens,
    De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen.
    We gaan de bezorger hier op aanspreken en gaan er van uit dat u komende week weer de folders ontvangt.
    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. met vriendelijke groet Angela Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen