Opgelost door Spotta: Al twee weken geen folders bezorgd.

content Opgelost
Loesje24

De twee afgelopen weekeinden geen folders in de bus gehad van Dirk, Aldi, enz.

Direct oplossen zodat dit weekeinde wel folders bezorgd worden.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    Ik mis inderdaad het pakket met Aldi, Hema, Gamma, Lidl
    Spotta
    Beste heer/mevrouw Boersma,

Bedankt voor je reactie.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Loesje24
Eindelijk hebben we een folderpakket ontvangen. Hopelijk zal dit de komende tijd zo doorgaan.

Ook een klacht indienen over Spotta?