Opgelost door Spotta: Al weer niks ontvangen

Keulen

Nu al vier weken achter elkaar niks ontvangen. De bezorgster loopt gewoon langs onze woning. Het ligt er niet aan dat onze brievenbus slecht is te bereiken. Ze kan er zo met haar bolderkarren langs rijden. Waarom worden mijn meldingen niet serieus genome. Melding bij spots levert alleen een automatische reactie per computer op. De bedrijven betalen geld voor de verspreiding!!

Gewoon wekelijks bezorgen en niet om de zoveel een woning uit gemakzucht overslaan

Spotta
    Geachte heer Keulen, Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online
    Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.Met vriendelijke groet,medewerker klantenserviceklantenservice@spotta.nl
    Keulen
    Inmiddels heb ik nu twee zondagen achter elkaar het pakket ontvangen. Fijn.

Keulen

Ook een klacht indienen over Spotta?