Klacht Spotta: al weken geen folders bezorgd

nelom

Ik heb al weken geen reclame folders bezorgd gekregen op speenkruid in diemen zuid
Ik mis hier alle aanbiedingen die de verschilden firma's hebben.

gaarne folders bezorgen

Spotta
    Geachte mevrouw Nelom,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?