Klacht Spotta: al weken geen folders gekregen

Jenny

al weken geen folders gekregen

dat ik elke week weer folders krijg

Spotta
    Beste meneer/mevrouw Zweverink,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Jenny
Heeft maanden geduurd voordat we weer folders krijgen. Pas sinds deze week. Waarschijnlijk geen bezorger geweest die überhaupt folders kwam brengen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. En of dit eenmalig was of dat we vanaf nu weer élke week de folders krijgen......

Ook een klacht indienen over Spotta?