Klacht Spotta: Al weken geen folders meer ontvangen

wendy1973

Ik heb al weken geen reclamefolders meer ontvangen die in een pakket zitten zoals kruidvat, mediamarkt enz. Ik vind dat erg jammer.

Voortaan wil ik graag iedere week de folders ontvangen in het pakket

Spotta
    Beste,

Hartelijk dank voor je melding. Je vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in jou wijk aangesteld, die met ingang van week 46 zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat je dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht je ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van je. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta .nl of download de Spotta app voor je tablet of smartphone. Daar vindt je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt en vindt voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Ook een klacht indienen over Spotta?