Opgelost door Spotta: Al weken geen folders ontvangen in heel de straat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 199547
Gebruiker
Mvds
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al meer dan 4 weken hebben wij geen folders ontvangen.
Bij Spotta zelf hebben we dit meerdere malen gemeld, maar niets gehoord en geen folder te zien.
Ik weet dat ik ze online kan bekijken, maar doorbladeren is makkelijker en dan mis je niets, online moet je zelf de winkels uitzoeken waar je de aanbiedingen van wilt zien.

De oplossing

Weer folders bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    klacht telefonisch besproken, is opgelost.
  2. Auteur
    Mvds
    Datum
    Netjes opgebeld door een medewerker en gehoord dat er helaas geen bezorger is voor onze wijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mvds
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen