Opgelost door Spotta: Al weken geen folders

TvG

Sinds 16 december woon ik in een nieuwbouwhuis in een verder oude buurt (dus de bezorger moet gezien hebben dat er een nieuw appartementencomplex is verschenen). Ondanks dat ik iedere week een klacht op de website maak en mee doe met de meting heb ik tot nu toe (al bijna 3 maanden dus) nog geen enkel foldepakket ontvangen.

Dat de bezorging nu eindelijk gestart wordt, en dat spotta ook per telefoon bereikbaar is (dat was het namelijk wel toen het nog Netwerk VSP was).

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw adres is actief gemaakt met ingang van week 10 (deze week dus). Daarom krijgt u als het goed is netjes vandaag of morgen de folders bezorgd. Mocht u ze morgen na 20.00 nog niet hebben, dan horen we dit alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta
    TvG
    Nog steeds geen folders ontvangen
    Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online
    Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Klantenservice Spotta
    Bezorging gelukt

TvG

Ook een klacht indienen over Spotta?