Klacht Spotta: Al zeker 3 maanden geen folders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182932
Gebruiker
Robinv87
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Beste,

Na al eerdere meldingen waar ik helaas geen antwoord op krijg doe ik mijn klacht weer opnieuw dan wel op deze site. Misschien krijg ik dan wel eens antwoord.

Ondertuusen is het zeker 3 maanden geleden dat ik de folders van spotta heb mogen ontvangen.
Ik vind dit erf jammer, want ik kijk er graag naar.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ik elke week weer folders in huis krijg.

8 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Verwaard,

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Robinv87
    Datum
    Het is een standaard mail, heb dit antwoord al vaak gezien als antwoord van mede klagers
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Goedemorgen,

    de klacht is ingevoerd in ons systeem en we gaan contact opnemen met de betreffende bezorger.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  4. Auteur
    Robinv87
    Datum
    Ik krijg geen status bericht en ondertussen nog steeds geen folders
  5. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw

    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  6. Auteur
    Robinv87
    Datum
    Leuk voor de heropening!! Helaas krijg ik weer het zelfde standaard bericht door gestuurd wat jullie gebruiken. Het is volgens mij een kwestie van kopieren en plakken.

    Ik hoop dat ik op de hoogte word gehouden van de status, en dat ik op zeer kort termijn kan genieten van de folders.
  7. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    We gaan ons best doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  8. Auteur
    Robinv87
    Datum
    Ik hoop dat mijn klacht eens een keer serieus wordt genomen, en dat er daadwerkelijk ook wat mee gedaan wordt.
    Ik verwacht een terugkoppeling over de status van mijn klacht,

    "we gaan ons best doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen" heb ik niet zo heel veel aan.
    December komt straks er weer aan en dan komen ze wel geld ophalen. Ik ken dat ondertussen wel, maar ze krijgen geen cent van mij!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robinv87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry