Opgelost door Spotta: Alleen met tussenpozen folderpakket bezorgd. Klachten dateren al vanaf begin 2018!!

phm61

Opnieuw al 5 weken geen folderpakket meer ontvangen. Al meerdere keren een klacht ingediend over de gebrekkige bezorging, het ging dit jaar goed vanaf half Februari tot ongeveer half maart 2019. Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets meer van!!! Kortingsbonnen van vooral bouwmarkten worden zo door mijn neus geboord.
En aanbiedingen van veel bezochte winkels kan ik zo ook niet meer lezen. Zeer frustrerend!!

Durf het bijna niet te vragen maar zou Spotta nu eens beter haar bezorgers controleren en corrigeren! De smoes van dat er weer een nieuwe bezorger is aangesteld voor mijn wijk gaat niet meer op.Dit loopt voor geen meter zo.

Spotta
    1832421

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

Klantenservice Spotta
    phm61
    Ik wacht het deze week nog af. Heb er eigenlijk weinig vertrouwen meer in. Ik ga als volgt te werk: Mocht ik deze week opnieuw geen folderpakket ontvangen, ga ik bij enkele folderbedrijven mijn beklag doen. Dit duurt al veel te lang en het regent klachten over Spotta, ben beslist niet de enige!!!

phm61
Dat alle adverteerders die hun folders via Spotta laten verspreiden nu eens wakker worden en een betrouwbaardere partner gaan zoeken!!! Folderpakket zoals verwacht weer NIET bezorgd!! Wat een een ongelooflijk triest bedrijf dat Spotta...... Update 07-06-19: Sinds 2 weken krijg ik het folderpakket weer bezorgd... ik blijf e.e.a. in de gaten houden!

Ook een klacht indienen over Spotta?