Klacht Spotta: betere bezorging van de folders.

Klachtnummer
# 316135
Gebruiker
C. Smink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de afgelopen twee weken weer eens geen enkele folder ontvangen, dit is dit jaar al zo'n tien keer gebeurd.

De oplossing

Een bezorger die net als vroegen, ca. 1 jaar geleden, alle folderpakketten op maandag, en dan elke maandag, bezorgt. Niet op dinsdag of zelfs woensdag want dan heb ik weinig meer aan aanbiedingen.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smink,

    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?