Klacht Spotta: bezorging op balkon

Klachtnummer
# 186942
Gebruiker
J.F. Lekkerkerker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 3 weken worden folders op mijn balkon bezorgd (begane grond). Ten eerste is dit geen bezorgplaats van de pot en ten tweede heb ik een nee-nee sticker op mijn brievenbus. Ik vind het uiterst vervelend en irritant deze ongewenste post op een ongewenste plaats te ontvangen. Ondertussen 2x een online klachten formulier ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie van Spotta mogen ontvangen.

De oplossing

- reactie van Spotta op mijn klacht
- dat de betreffende bezorger is aangesproken op zijn verkeerde gedrag
- dat deze bezorgingen op het balkon in de toekomst niet weer gaan gebeuren

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. De bezorger van uw wijk is hier op aangesproken. Hopelijk ontvangt u de folders niet meer zoals de sticker al aangeeft. Mocht u toch de folders weer ontvangen dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Anita

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen