Opgelost door Spotta: bezorging reclameblaadjes

Mijne heren,

Ik heb gedurende de laatste 6 tot 7 weken slechts 1 keer blaadjes mogen ontvangen. (en nog te laat ook!!).
Ik ben hier best wel teleurgesteld over, aangezien ik daardoor diverse aanbiedingen misloop.
Graag zou ik ze weer regelmatig en op tijd ontvangen.

Vriendelijke groet,

Bert Landre

Spotta
    Geachte heer Landré,

Klantenservice Spotta
    K.B.
    Nog steeds geen reclame blaadjes gehad en er is ook niet gereageerd op mijn vorige klacht.

K.B.
    Sorry verkeerd gelezen. Bedankt voor de terugkoppeling.