Opgelost door Spotta: bezorging reclameblaadjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183019
Gebruiker
K.B.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijne heren,

Ik heb gedurende de laatste 6 tot 7 weken slechts 1 keer blaadjes mogen ontvangen. (en nog te laat ook!!).
Ik ben hier best wel teleurgesteld over, aangezien ik daardoor diverse aanbiedingen misloop.
Graag zou ik ze weer regelmatig en op tijd ontvangen.

Vriendelijke groet,

Bert Landre

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer Landré,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    K.B.
    Datum
    Nog steeds geen reclame blaadjes gehad en er is ook niet gereageerd op mijn vorige klacht.

  3. Auteur
    K.B.
    Datum
    Sorry verkeerd gelezen. Bedankt voor de terugkoppeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy