Klacht Spotta: bezorging weekfolders

# 196058
Henry

ik weet niet of we een nieuwe bezorger hebben maarlaatste 4 weken: al 2 x geen folders of veel te laat 2x pas op woensdagavond...dan hoeft het voor mij niet meer....ben ook geneigd om een NEE sticker te plakken....het enige wat ik vraag is structuur..bezorgen op zondag of maandag

Spotta
    Geachte heer de Wilde,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantensevice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?