Klacht Spotta: bezorging weekfolders

Klachtnummer
# 196058
Gebruiker
Henry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik weet niet of we een nieuwe bezorger hebben maarlaatste 4 weken: al 2 x geen folders of veel te laat 2x pas op woensdagavond...dan hoeft het voor mij niet meer....ben ook geneigd om een NEE sticker te plakken....het enige wat ik vraag is structuur..bezorgen op zondag of maandag

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer de Wilde,

    Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantensevice Spotta


Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen