Klacht Spotta: bezorging

Klachtnummer
# 424078
Gebruiker
M.P.W. Broek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na de vorige klacht 1 keer weer folders gehad en nu alweer
2 weken niet.

De oplossing

de folders gewoon regelmatig bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum

    Beste heer/mevrouw van den Broek,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

    In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Blokker. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

    Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij verspreider Axender.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?