Opgelost door Spotta: bezorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190357
Gebruiker
coja
Datum
2 reacties

Details

Klacht

voor de zoveelste keer geen folders dan weer wel dan weer niet een hopeloos geval.nu voor de tweede week weer geen folders aub niet met excuses komen gewoon je werk doen.

Gewenste oplossing

gewoon je plicht doen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta
    klantenservice@spotta.nl
  2. Auteur
    coja
    Datum
    voorlopig gaat het goed verder afwachten hoe lang het duurt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen