Klacht Spotta: Bijna een jaar geen folders

Vd Velde

We ontvangen bijna nooit folders aan de Berkenven in Glanerbrug. Ik woon hier nu een jaar en het is op 1 Hand te tellen de keren dat wij het folder pakket in de bus kregen.

Ik wil dat de folders ook gewoon netjes elke keer bezorgd worden en niet 3 x per jaar een keer....

Spotta

Beste meneer/mevrouw van der Velde,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt.

We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de bezorger de folders niet bij je brengt (te denken valt aan een sticker tegen verkopers, brievenbus op een lastige plek). We horen het graag van je zodat wij het met de bezorger kunnen oplossen.

Verder is het handig om te weten dat alle folders zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    Vd Velde
    Nee er is zit geen sticker op onze deur. Daar zou ik na een jaar wel achter gekomen zijn. 🥴 Ik ben benieuwd of er folders komen. Tot op heden nog niks.
    Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag.

Vd Velde
Nog steeds geen folders ontvangen.

Ook een klacht indienen over Spotta?