Klacht Spotta: bijna nooit folders ontvangen

Wies de Bruin

Sinds ongeveer 2 jaar bel ik zeer geregeld Spotta, omdat ik geen folders ontvang. Ik hang gemiddeld om de 2 a 3 weken aan de telefoon. Men hoort mij vriendelijk aan, zegt er alles aan te doen om het te veranderen. Dan krijg 1 of 2 keer de folders en is het weer afgelopen. Zo heb ik denk ik wel 30 keer gebeld. Ik ben het zat hier steeds beltegoed aan uit te geven!

Ik wil iedere week de folders, zonder steeds te hoeven bellen.

Spotta
    Heel vervelend dat het nog steeds niet alle weken goed gaat, wij hebben wederom de melding in behandeling genomen. groet Geja
    Wies de Bruin
    Het wederom in behandeling nemen van Spotte levert niks op. Ook deze week heb ik geen folderpakket ontvangen!
    Spotta
    Geachte mevrouw de Bruin,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen maandag en dinsdag tot 20.00 uur zijn.

Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Daarom wil ik u vragen op welke dag u het folderpakket heeft ontvangen?

In afwachting van uw antwoord.
    Groet Marjorie
    Wies de Bruin
    Ik heb zowel vorige week ( week 21) als deze week (week 22) geen folders ontvangen.
    Wies de Bruin
    Na de eerste klacht zegt Spotta: We hebben de behandeling weer in behandeling genomen. Dat hoor ik al meer dan een jaar! Na de tweede klacht zegt Spotta: op welke dag heet u het folderpakket ontvangen? Terwijl de klacht juist is: Ik krijg de folders niet!!

Wies de Bruin

Ook een klacht indienen over Spotta?