Klacht Spotta: bijna nooit folders ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 168682
Gebruiker
Wies de Bruin
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds ongeveer 2 jaar bel ik zeer geregeld Spotta, omdat ik geen folders ontvang. Ik hang gemiddeld om de 2 a 3 weken aan de telefoon. Men hoort mij vriendelijk aan, zegt er alles aan te doen om het te veranderen. Dan krijg 1 of 2 keer de folders en is het weer afgelopen. Zo heb ik denk ik wel 30 keer gebeld. Ik ben het zat hier steeds beltegoed aan uit te geven!

De oplossing

Ik wil iedere week de folders, zonder steeds te hoeven bellen.

5 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Heel vervelend dat het nog steeds niet alle weken goed gaat, wij hebben wederom de melding in behandeling genomen. groet Geja
  2. Auteur
    Wies de Bruin
    Datum
    Het wederom in behandeling nemen van Spotte levert niks op. Ook deze week heb ik geen folderpakket ontvangen!
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw de Bruin,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen maandag en dinsdag tot 20.00 uur zijn.

    Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Daarom wil ik u vragen op welke dag u het folderpakket heeft ontvangen?

    In afwachting van uw antwoord.
    Groet Marjorie
  4. Auteur
    Wies de Bruin
    Datum
    Ik heb zowel vorige week ( week 21) als deze week (week 22) geen folders ontvangen.
  5. Auteur
    Wies de Bruin
    Datum
    Na de eerste klacht zegt Spotta: We hebben de behandeling weer in behandeling genomen. Dat hoor ik al meer dan een jaar! Na de tweede klacht zegt Spotta: op welke dag heet u het folderpakket ontvangen? Terwijl de klacht juist is: Ik krijg de folders niet!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wies de Bruin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen