Klacht Spotta: De afgelopen 2 weken weer geen folders ontvangen.

Klachtnummer
# 365208
Gebruiker
mjh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De afgelopen 2 weken weer geen folders ontvangen. Meerdere keren een klacht ingediend.....

De oplossing

Bezorg de folders aub

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    1843253


    Geachte heer/mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen