Klacht Spotta: de bezorging veel te laat voor aanbiedingen

silvia

Goedendag,
Ik begrijp niet waarom wij de folders tegenwoordig pas op dinsdagavond ontvangen.
Dit is eigenlijk gewoon veel te laat zo loop je bepaalde aanbiedingen die op maandag zijn al mis en wat op dinsdag begint ook die zijn op woensdag al op zeker bij de kruitvat.
Hier in Anna Paulowna krijgen de meeste inwoners het pakket op zaterdag uiterlijk zondag maar bij ons aan de molengang is dit op zijn vroegst dinsdagavond of zelfs op woensdagochtend ik vind dit samen met nog meer buren veel te laat als dit de gang van zaken is kunnen jullie beter stoppen met het verspreiden de week is bijna om en alle aanbiedingen op de supermarkten beginnen de week op zondag en wij zien pas de aanbiedingen op dinsdagavond laat.
Ik hoop samen met de rest van de buren dat het eens op tijd wordt bezorgt.

dat jullie met een oplossing komen dat de folders ook in onze wijk eerder komen net als de rest van Anna Paulowna en Breezand.
dat het op dinsdag nog bezorgt mag worden onbegrijpelijk zeker als de aanbiedingen op zondag ingaan haal de folders zelf wel op bij de winkels week is al om pas op dinsdagavond rond 8 uur ontvangen nou dan hoeft het niet meer.

Spotta

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
    Onze bezorgers mogen op zaterdag t/m dinsdag bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
    Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Een fijne dag

Ook een klacht indienen over Spotta?