Klacht Spotta: De nee/ja sticker wordt systematisch genegeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452930
Gebruiker
R. de Graaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds Spotta de folderverspreiding heeft overgenomen van Joh. van de Kamp wordt de nee/ja sticker systematisch genegeerd en krijgen alle brievenbussen met zo'n sticker een plastic zak met folders

De oplossing

Stoppen met die wekelijkse zak met folders

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je folders ontvangt ondanks je nee/nee sticker. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Fijne dag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. de Graaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is het tegenovergestelde van wat ik vraag. Ik wil met mijn nee/ja-sticker geen folders en ze beloven nu dat ze wel weer gaan komen. Overigens, het negeren van deze stickers gebeurt bij alle brievenbussen in het complex waar ik woon. Meestal komen de folders op vrijdag en ik ben benieuwd of ze morgen niet meer komen. Aanvulling: vandaag, vrijdag, lag het ongewenste pakket weer in de bus, dus klagen lijkt niet te helpen. Wat wel?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen