Klacht Spotta: Deze week weer geen folders bezorgd.

Dit#KanNiet

Nadat de bezorging van de folders een tijdje goed gegaan is werden er in 2019 geen pakketjes folders bezorgd. Via klachtenkompas heb ik toen de klacht geplaatst. Na een aantal weken werden de folders weer bezorgd, echter was dit maar voor 2 weken.
Deze week dus weer niets ontvangen.

De folders wekelijks bezorgen, ook die van deze week.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Dit#KanNiet
Deze week weer geen folders ontvangen

Ook een klacht indienen over Spotta?