Klacht Spotta: Dubbele bezorging folderpakket.

Asdfg

Al enkele zaterdagen achtereen wordt een folderpakket in de brievenbus bezorgt en een folderpakket in de voortuin gegooit.

Ophouden met deze onzin, 1 pakket alleen in de bus is genoeg.

Spotta
    Beste heer/mevrouw Gijzemijter,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je meerdere folderpakketten ontvangt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We lossen dit graag als volgt voor je op.

Melding met code
    Op het plastic van het folderpakket staat een code. Met deze code kunnen we de juiste bezorger op de dubbele bezorging attenderen. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?

De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?