Opgelost door Spotta: folder in geseald pakket voor 5de maal niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157449
Gebruiker
blom173@zonnet.nl
Datum
3 reacties

Details

De klacht

twee weken geleden al klacht ingediend zijn nu twee weken verder nog steeds niets ontvangen dus al 5 weken niets buren wel waarom?
Zou alsnog de folders willen hebben en contact met bezorger waarom dit gebeurd

De oplossing

gewoon iedere week bezorgen zoals het al 16 jaar ging tot 5 weken geleden

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer van der Blom, bedankt voor uw melding.We gaan kijken wat er aan de hand is en de bezorger hier op aan spreken. we gaan er van uit dat u dan weer de folders op maandag of dinsdag ontvangt. Groet ^Angela
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer van der Blom, bedankt voor uw melding.We gaan kijken wat er aan de hand is en de bezorger hier op aan spreken. we gaan er van uit dat u dan weer de folders op maandag of dinsdag ontvangt. Groet ^Angela
  3. Auteur
    blom173@zonnet.nl
    Datum
    bezorgster kwam aan de deur deelde mijn mede dat ik tegen haar dochter gezegd had ik hoef geen folders meer had zij ook gehoord
    Heeft haar toen medegedeeld dat ik dood mocht vallen als dat waar was waarop zij vol bleef houden discussie afgesloten door de deur dicht te doen heeft geen nut met dit persoon te discuteren
    tot nog toe folder ontvangen hou er wel een vieze smaak aan over

Uiteindelijke oplossing

Auteur
blom173@zonnet.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
krijg weer normaal
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen