Opgelost door Spotta: folder in geseald pakket voor 5de maal niet ontvangen

blom173@zonnet.nl

twee weken geleden al klacht ingediend zijn nu twee weken verder nog steeds niets ontvangen dus al 5 weken niets buren wel waarom?
Zou alsnog de folders willen hebben en contact met bezorger waarom dit gebeurd

gewoon iedere week bezorgen zoals het al 16 jaar ging tot 5 weken geleden

Spotta
    Beste heer van der Blom, bedankt voor uw melding.We gaan kijken wat er aan de hand is en de bezorger hier op aan spreken. we gaan er van uit dat u dan weer de folders op maandag of dinsdag ontvangt. Groet ^Angela
    Spotta
    blom173@zonnet.nl
    bezorgster kwam aan de deur deelde mijn mede dat ik tegen haar dochter gezegd had ik hoef geen folders meer had zij ook gehoord
    Heeft haar toen medegedeeld dat ik dood mocht vallen als dat waar was waarop zij vol bleef houden discussie afgesloten door de deur dicht te doen heeft geen nut met dit persoon te discuteren
    tot nog toe folder ontvangen hou er wel een vieze smaak aan over

krijg weer normaal

Ook een klacht indienen over Spotta?