Klacht Spotta: Folder/papierverspilling

content Niet opgelost
Wesdorp3

Diverse keren vinden wij folder-pakketten in onze speeltuin , nieuwe folders. Verspilling van papier. Wat kunnen we hier mee? Nu weet ik zeker dat de jongen in onze wijk Tussen water het niet is .

Controle , hoe? Ja dat is de vraag.

Spotta

U heeft ons laten weten dat u een partij folderpakketten heeft gevonden. Wij waarderen het bijzonder dat u de moeite neemt ons dit te laten weten. Kunt u ons laten weten of de folders er nog staan of inmiddels zijn opgeruimd.

Mochten de folders er nog liggen zou u ons dan de code door kunnen geven die op het pakketje staat.

De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

Klantenservice Spotta
    Wesdorp3
    Wij hebben alle pakketten hier thuis in tassen staan , plastic is er nu af en ben ik aan het nakijken, helaas nog geen code gevonden
    Wesdorp3
    Alles nagekeken ,ook het pakket van onze folder bezorger, maar geen code gevonden.
    Wesdorp3
    Ik kan er verder niets mee, staan geen codes op , is het grote pakket en er lagen losse Trekpleister folders naast.

Wesdorp3
Code zoeken, maar stond niet op de pakketten. Helaas dus niet te achterhalen wie dumpt. De pakketten die we hier in Hoogvliet krijgen , zitten in doorschijnend plastic zonder code.

Ook een klacht indienen over Spotta?