Klacht Spotta: Folderbezorging.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 392029
Gebruiker
Opelcorsa2002
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag.folderbezorging in plastic verpakking word al weken niet bezorgd.Ze lopen netjes op maandag met een bolderkar links van de venlosingel te bezorgen maar rechts word vergeten.

De oplossing

Dat folders weer gewoon bezorgd worden.Bij veel winkels word gevraagd om postcode voor bezorging maar wij in de buurt moeten vaak zeggen dat we niets krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

    Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u.

    Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Etos, Kruidvat en Trekpleister.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Opelcorsa2002
    Datum
    Goedendag.Het gaat inderdaad om het pakket met o.a blokker en aldi.Andere word keurig bezorgd.
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.



    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Opelcorsa2002
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goedemorgen.nu zijn beide pakketten niet binnengekomen.m.v.g.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen