Klacht Spotta: Folderbezorging.

sad Niet opgelost
# 392029
Opelcorsa2002

Goedemiddag.folderbezorging in plastic verpakking word al weken niet bezorgd.Ze lopen netjes op maandag met een bolderkar links van de venlosingel te bezorgen maar rechts word vergeten.

Dat folders weer gewoon bezorgd worden.Bij veel winkels word gevraagd om postcode voor bezorging maar wij in de buurt moeten vaak zeggen dat we niets krijgen.

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u.

Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Etos, Kruidvat en Trekpleister.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta
    Opelcorsa2002
    Goedendag.Het gaat inderdaad om het pakket met o.a blokker en aldi.Andere word keurig bezorgd.
    Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Opelcorsa2002
Goedemorgen.nu zijn beide pakketten niet binnengekomen.m.v.g.

Ook een klacht indienen over Spotta?