Opgelost door Spotta: folderbezorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136264
Gebruiker
E. Sterrenburg
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In onze brievenbus krijgen wij nooit het pak folders,ik zou ze graag krijgen omdat ik toch vaak de de reclames mis

De oplossing

Wekelijks de bezorging van het folderpakket

5 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sterrenburg,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij zullen de bezorger in uw wijk hierop aanspreken en gaan ervan uit dat u vanaf volgende week het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
  2. Auteur
    E. Sterrenburg
    Datum
    er is nog geen reaktie geweest
  3. Auteur
    E. Sterrenburg
    Datum
    Hartelijk bedankt voor w reaktie ,ik zie de folders graag tegemoet
  4. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Onze bezorgdagen zijn maandag en dinsdag. De bezorger kan dus vandaag tot 20.00 uur nog bij u langskomen met de folders.

    Wanneer u dan geen folders heeft ontvangen, horen we dit graag van u.

    Groet Spotta Klantenservice
  5. Auteur
    E. Sterrenburg
    Datum
    Ik wacht met belangstelling af of het pakket bezorgd gaat worden in de toekomst

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Sterrenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen