Opgelost door Spotta: folderpakket altijd te laat bezorgd op de woensdag

Hallo,
Al maanden wordt het folderpakket op de woensdag bezorgd. Hierdoor lopen wij heel veel aanbiedingen mis. Als we de folders gelezen hebben en we gaan naar de winkel zijn we heel vaak te laat en is de aanbieding al uitverkocht. Heel vervelend.

Zou graag aan het begin van de week de folders ontvangen dan zijn de acties nog volop in de winkel.

Spotta
    Geachte mevrouw Siebenga,

Alle folders online

Groet klantenservice
    Hallo,
    Hartelijk dank voor de snelle reactie.
    Gisteren folderpakket ontvangen.

flyfan

Ook een klacht indienen over Spotta?