Opgelost door Spotta: FOLDERPAKKET

# 190742
Slegers

ik heb al vaker een klacht ingediend, het is even goed gegaan, maar nu is het weer zover.
Alweer geen folderpak ontvangen van o.a. kruitvat, lidl, jan linders enz,
ik woon in een appartementen complex.
MIJN ADRES Kerkstraat 8a 5711GV Someren

zorg voor een wekelijkse bezorging

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Slegers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Spotta Klantenservice
    Slegers
    goed voorstel ,maar ik heb het liefst een goede bezorging

Slegers

Ook een klacht indienen over Spotta?