Opgelost door Spotta: folders al weken niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128758
Gebruiker
Ilonagoes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al maanden problemen met het ontvangen van de folders, we krijgen vaak 1 keer folders en dan weer weken niet.

De oplossing

Wekelijks de folders binnen krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Goes,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice
  2. Auteur
    Ilonagoes
    Datum
    Fijn dat de bezorgcoordiator is geïnformeerd, ,nu hopen dat we de folders krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilonagoes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen