Klacht Spotta: Folders altijd te laat.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 452704
Gebruiker
blauweFord# 111 zwarteOpel# 222
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 2de week geen folders ontvangen, Peerlenburg Schothorst.
Daarvoor altijd pas de folders na 17.30 op dinsdag.
Hij ( de bezorger ) te druk in het weekend voor school geen tijd.

De oplossing

Het liefst in het weekend bezorgen ,omdat dan de meeste aanbiedingen ingaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

    Bezorging
    De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van komende week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de
    folders.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
blauweFord# 111 zwarteOpel# 222
Datum
Uiteindelijke oplossing
Optijd de folders rondbrengen, nu nog steeds niet ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen