Klacht Spotta: folders komen pas op woensdag of helemaal niet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 438765
Gebruiker
4netjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

afgelopen week heb ik geen folders ontvangen.
De weken ervoor kwamen ze pas op woensdagavond.

De oplossing

dat folders uiterlijk dinsdag komen, liever eerder.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

    Een fijne dag.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
4netjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
er zou kontakt opgenomen worden met de bezorger. Maar ik heb nog steeds geen folders ontvangen, helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen