Klacht Spotta: Folders niet of donderdags pas ontvanden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 130197
Gebruiker
jaap
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al weken lang ontvang ik de folders niet of pas op donderdag, waardoor ik de aanbiedingen van begin in de week mis loop.

De oplossing

Voor maandag bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Snoek,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice


  2. Auteur
    jaap
    Datum
    Via internet de folders bekijken is totaal geen optie.
    Het is dan niet mogelijk de aanbiedingen naast elkaar te leggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jaap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen