Klacht Spotta: Folders niet of donderdags pas ontvanden.

jaap

Al weken lang ontvang ik de folders niet of pas op donderdag, waardoor ik de aanbiedingen van begin in de week mis loop.

Voor maandag bezorgen.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Snoek,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta Klantenservice

jaap
    Via internet de folders bekijken is totaal geen optie.
    Het is dan niet mogelijk de aanbiedingen naast elkaar te leggen.

jaap

Ook een klacht indienen over Spotta?