Klacht Spotta: folders niet ontvangen

petronella072

geen folders ontvangen

zorgen dat ook tijdens de vakanties folders bezorgt worden....

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https://www.axender.nl/klantenservice/klachtenformulier/

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta
    petronella072
    Nee,het is van Spotta,waarschijnlijk vanwege de vakantie,maar niet fijn voor ons....
    Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?