Klacht Spotta: Folders SPOTTA

Klachtnummer
# 138912
Gebruiker
wblom@wblom.demon.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen 4 week geen folders op noorderkroon 99 in veenendaal, naaste buren wel waarom wij geen folders? We wonen er al vanaf 1976 beetje vreemd vinden wij.
Klacht per telefoongemeld geen enkele reactie.Gaarne weer een normale bezorging.
Met vr.gr. Mevr Blom telfnr:0318-524719.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen. Groet, Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen