Klacht Spotta: folders spotta

Klachtnummer
# 116463
Gebruiker
Sjef
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg de folders vaak te laat of zelfs niet vandaag 30 -06-2015 om 22.30 uur krijg ik de folders wel jammer want de actie zijn al begonnen en zijn daarom vaak op ik ben toelaat dan

De oplossing

Op tijd leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer Jonkers,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen maandag en dinsdag zijn.

    Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Met vriendelijke groet,
    Anita Schaap
    Spotta klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen