Klacht Spotta: folders steeds te laat

Klachtnummer
# 125923
Gebruiker
tien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ontvang iedere keer folders heel laat! Waardoor ik steeds misgrijp. Kleine moeite om ze op tijd te bezorgen.

De oplossing

Voor maandag bezorgd

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen maandag en dinsdag zijn.

    Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Daarom wil ik u vragen op welke dag u het folderpakket heeft ontvangen?

    In afwachting van uw antwoord.

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen