Klacht Spotta: folders te laat

Klachtnummer
# 319871
Gebruiker
Liberty46
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tijdje terug klacht ingediend dat folders altijd zo laat komen.Veel aanbiedingen gaan op dinsdag ochtend in en zijn soms al snel op.ook heb je bijv bij lidl aanbiedingen die alleen tot woensdag geldig zijn.
dus als je pas op dinsdag avond of woensdag middag de folders krijgt is dat vervelend.
eerste 2 weken na de klacht ging het goed en kreeg ik ze uiterlijk op maandag, nu al weer weken niet.erg vervelend

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Prins,

    Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen