Klacht Spotta: folders te laat

# 319871
Liberty46

tijdje terug klacht ingediend dat folders altijd zo laat komen.Veel aanbiedingen gaan op dinsdag ochtend in en zijn soms al snel op.ook heb je bijv bij lidl aanbiedingen die alleen tot woensdag geldig zijn.
dus als je pas op dinsdag avond of woensdag middag de folders krijgt is dat vervelend.
eerste 2 weken na de klacht ging het goed en kreeg ik ze uiterlijk op maandag, nu al weer weken niet.erg vervelend

Spotta
    Geachte mevrouw Prins,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?