Klacht Spotta: Folders te laat

Goedemiddag

Hallo,

Het is nu maandagmiddag 15.45 uur ...en we hebben nog geen nieuwe folders van deze week ...is dit normaal in de rietlanden te Emmen...in Emmer Compascuum komen ze zaterdags of zondags ....ik wil graag de aanbiedingen zien

Gr Fam Arends

Zorgen dat de mensen eerder de folders krijgen voor het starten van de nieuwe week is toch normaal ??

Spotta
    Beste heer/mevrouw Arends,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze bezorgers mogen op zaterdag, zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede-bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was het maandag. Graag verneem ik van u vanaf woensdag of u de folders alsnog heeft ontvangen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de
    www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?