Klacht Spotta: Folders te laat binnen vaak na actie pas..

2404EE

in de wijk 2404EE alphen aan den rijn worden de folders structureel te laat door de bus gegooid.. aanbiedingen zijn al vanaf zondag en pas tegen woensdag krijgt de wijk de aanbiedingen binnen...

de bezorger erop aanspreken of afspreken de folders eerder te leveren

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag t/m dinsdag verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Je geeft aan dat je het folderpakket tegen de woensdag ontvangt. Wij horen graag of je het folderpakket voor deze week inmiddels hebt ontvangen.

Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download dewww.Folders.nl/appvoor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken viahttps://www.spotta.nl/klantenservice.

Fijne dag gewenst!

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?