Klacht Spotta: Folders worden gedumpt bij ons in de sloot!

lisette

Ze worden gedumpt bij ons in de sloot en dit was ook al vorige maand een keer.
Toen zat er een briefje erbij met een telefoon nummer. Deze is gebeld maar die deden er niets mee. Ook zat er een bezorgadres bij namelijk het nardusboer in oldenzaal.
Deze keer zit er geen briefje bij.
Zelf krijgen we nooit folders omdat we in het buiten gebied wonen. Zeggen ze maar klopt dat wel? We zouden ze graag willen ontvangen.
Dit moet toch niet mogen. Wel geld verdienen maar niet bezorgen. Ik ben zelf een ondernemer maar ik moet er toch niet aandenken dat als ik er een folder er bij had zitten en dat weer in de sloot terug moet vinden, dat zijn dure folders.

zorgen dat de folders bezorgt worden zo als het hoort en niet in de sloot.
Graag zouden wij zelf ook folders krijgen.

Spotta

U heeft ons laten weten dat u een partij folderpakketten heeft gevonden. Wij waarderen het bijzonder dat u de moeite neemt ons dit te laten weten.

Bij Spotta vinden wij de betrouwbaarheid van onze ruim 23.000 bezorgers van het grootste belang, evenals de zorg voor het milieu.
    Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en deze zal de nodige maatregelen treffen om dit soort gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen.

Mocht u ondanks deze maatregelen in de toekomst weer een partij folderpakketten vinden, laat u dit dan weten aan ons via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Klantenservice Spotta

klantenservice@spotta.nl

Ook een klacht indienen over Spotta?