Klacht Spotta: folders worden WEER niet bezorgd is al de derde keer in een paar maanden

Klachtnummer
# 327402
Gebruiker
ooievaar10
Datum
2 reacties

Details

De klacht

beste mensen ik heb een klacht over de bezorging ,wij hebben nu weer geen bezorging van de folders ,dit is nu al de derde keer op korte termijn dat dit plaats vind,zou dit op gelost kunnen worden bijvoorbaat dank.

De oplossing

er voor zorgen dat er weer folders bezorgd worden [en blijven ]

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum

    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket wederom te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Corine
    Medewerkster Klantenservice

    T 0900-8774636
    klantenservice@spotta.nl
  2. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen