Opgelost door Spotta: folders

content Opgelost
# 420478
Ingrid

al geen maand de folders niet ontvangen

ik wil de reclame folders ontvangen

Spotta

Beste meneer/mevrouw Stoffels,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta
    Spotta
    Beste heer/mevrouw Stoffels,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij Axender.

Tip

Tot slot
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

Ingrid
Heb nu de reclame ontvangen

Ook een klacht indienen over Spotta?