Opgelost door Spotta: folders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182673
Gebruiker
an-piet@ziggo.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben nu al in geen 4 wk geen folders ontvangen.
Ik weet dat het vakantie is maar dat mag toch geen reden zijn om geen folders te lopen.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kruijff,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    an-piet@ziggo.nl
    Datum
    Ik hoop dat wij de reclame weer in de bus krijgen ik weet wel dat je de app kan installeren maar dat vinden we toch niet zo fijn wil graag de aanbiedingen vergelijken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
an-piet@ziggo.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy