Opgelost door Spotta: folderverspreiding

adrianussie

Deze week wederom geen reclamepakket in de brievenbus gekregen. Het ging na mijn vorige klacht over de bezorging 2 weken goed en nu dus weer niet. Krreg de folders ook pas op woensdag in de brievenbus.

Graag wekelijks de folders in de brievenbus

Spotta
    Geachte heerSneepWij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken. We hebben de bezorgersservice in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online
    Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.Met vriendelijke groet,
    Rogier van DoornSpotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nlProostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
    Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
    Spotta.nl/klantenservice
    adrianussie
    Dank voor de snelle reactie. Hopelijk gaat de bezorging nu wel goed.

adrianussie

Ook een klacht indienen over Spotta?