Opgelost door Spotta: Géén reclamefolderpakket (week 32) mogen ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 269966
Gebruiker
Vogeltje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat dit enkele weken wel goed is gegaan hebben we in week 32 géén reclamepakket mogen ontvangen. Ik ben afhankelijk van dit pakket, omdat online de reclames lezen voor mij geen optie is. Langdurig achter de computer zitten om te lezen hou ik vanwege mijn slechte rug niet vol.

De oplossing

Nabezorging van dit reclamefolderpakket (week 32), want ondanks dat ik gisteren (9 augustus) mijn klacht al had gemeld is dit niet door Klachtenkompas geregistreerd. Een excuses lijkt me ook wel op zijn plaats.

1 reactie

  1. Auteur
    Vogeltje
    Datum
    Helaas géén nabezorging reclamefolderpakket van week 32 (meer). Gezien de korte tijd door een foutje in de registratie van de klacht bij Klachtenkompas is dit verklaarbaar. Inmiddels is conform afspraak het volgende pakket (week 33) op dinsdagmiddag wél bezorgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vogeltje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen