Klacht Spotta: Gaarne weer volledige volder bezorging

generaal2020

Klacht, klacht? Ach
Ik doe deze mail voor mijn moeder, en de vraag is eigenlijk waarom ze geen folders meer binnenkrijgt van voornamelijk supermarkten (aanbiedingen , folders) van laten we er een paar noemen, A.H., Vomar en de Nettorama

Misschien de distributeur of een verzorger aanspreken of hij de
J.P. Sweelincklaan 7
1401 CD in Bussum niet wil vergeten te bezorgen

Spotta
    Beste heer/mevrouw Mouris,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je moeder geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Praxis, ANWB, Gamma en Blokker. Klopt het dat je moeder deze niet heeft ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mist ze het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij verspreider Axender.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?