Klacht Spotta: Geen bezorgen van de folders.

De oppasser

Geachte lezer,
Wij in de wijk meezenbroek in Heerlen ontvangen al 2 weken geen folders meer. Er staan wel iedere donderdag tig pakketten op het adres Jan Steensraat 12 6415 HW in Heerlen. Maar rondbrengen doen ze niet. Overigens deze mensen staan bekend om deze frauduleuze praktijken.
Zou u dit eens kunnen controleren want ook voor u is dit niet leuk.

F.hendriks.
E mail. bolie@home.nl

Dit controleren en oplossen.

Spotta

Beste heer/mevrouw Hendriks,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Blokker. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij verspreider Axender.

Bundels:
    Op het door jouw doorgegeven adres woont geen bezorger van Spotta.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via folders.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?