Klacht Spotta: Geen bezorging folders al ruim een jaar

content Niet opgelost
CorsoArdea

Er worden hier al ruim een jaar geen folders meer bezorgd door Spotta. Hebben een klacht ingediend en het excuus is dat ze in ons deel van de wijk geen bezorgers meer hebben. Er zijn blijkbaar nog steeds geen bezorgers te vinden voor de Reigerlaan Vlaardingen

Bezorgers aannemen en bezorgen

Spotta
    1975675

Beste heer/mevrouw Fontijne,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders nog niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de nieuwe bezorger de folders niet komt brengen. (Te denken aan een sticker tegen verkopers of de brievenbus op een lastige plek. We horen het graag zodat we het samen met de bezorger op kunnen lossen.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de
    www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

CorsoArdea
Nog steeds niets ontvangen en heb er na een jaar ook geen hoge verwachtingen van dat dit wel gaat gebeuren. Deze week alweer een gemiste kans.

Ook een klacht indienen over Spotta?