Opgelost door Spotta: Geen bezorging folders

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132815
Gebruiker
Gisela
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds half augustus wonen wij in ons nieuwe huis, maar krijgen tot op heden geen folderpakketten. De overkant van de straat (even nummers) ontvangt de folders wel omdat deze er al langer staan. Graag ontvangen wij ze ook.

De oplossing

Graag bezorging van de folders op de oneven nummers in de straat.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevr. Ambagtsheer,

    Dank u voor uw melding. De oneven nummers zijn nog niet geactiveerd. Zodra dit gebeurd is, krijgt u het folderpakket weer in de bus. Wij hebben uw melding wel doorgestuurd naar onze bezorgerscoördinator. Nadat de adressen geactiveerd zijn, krijgt de bezorger een melding om deze adressen mee te nemen in de bezorging.
    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

  2. Auteur
    Gisela
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gisela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?