Opgelost door Spotta: Geen bezorging folders

Gisela

Sinds half augustus wonen wij in ons nieuwe huis, maar krijgen tot op heden geen folderpakketten. De overkant van de straat (even nummers) ontvangt de folders wel omdat deze er al langer staan. Graag ontvangen wij ze ook.

Graag bezorging van de folders op de oneven nummers in de straat.

Spotta
    Geachte mevr. Ambagtsheer,

Dank u voor uw melding. De oneven nummers zijn nog niet geactiveerd. Zodra dit gebeurd is, krijgt u het folderpakket weer in de bus. Wij hebben uw melding wel doorgestuurd naar onze bezorgerscoördinator. Nadat de adressen geactiveerd zijn, krijgt de bezorger een melding om deze adressen mee te nemen in de bezorging.
    Alle folders online

Gisela
    Bedankt voor de snelle reactie.

Gisela

Ook een klacht indienen over Spotta?